• Bez szablonu twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich

95.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu do 5 dni roboczych
Cena przesyłki 6.99
Odbiór osobisty 0
Paczka w Ruchu 6.99
Paczkomaty InPost 9.99
Kurier Inpost 14.9
Kurier Inpost pobranie 18.9
Dostępność Mało
ISBN 978-83-8085-902-9

Książka zawiera zrealizowane za pomocą studium indywidualnych przypadków opisy twórczej pracy dydaktycznej trzynastu polskich nauczycieli akademickich, którzy przynajmniej od pięciu lat wdrażają i popularyzują w procesie kształcenia nowe koncepcje/strategie/metody/techniki/narzędzia kształcenia/sposoby oceniania studentów itp. Badania nad twórczą pracą dydaktyczną nauczycieli akademickich przeprowadzone zostały z wykorzystaniem mało znanego w Polsce podejścia teoretyczno-metodologicznego The Evolving Systems Approach to Creative Work Howarda E. Grubera. Oprócz nakreślenia indywidualnych obrazów twórczej pracy dydaktycznej wykładowców przeprowadzona została także ich analiza przekrojowa pozwalająca dostrzec i scharakteryzować prawidłowości łączące poszczególne przypadki. Czytelnik ma więc szansę poznać doświadczenia inspirujące i stymulujące nauczycieli do twórczych działań, trudności towarzyszące im w pracy, sposób jej organizacji, doświadczenia związane z wymyślaniem i wdrażaniem innowacji, formy aktywności, w które angażują się nauczyciele a także wyróżniki kreowanych przez nich warsztatów pracy dydaktycznej oraz specyfikę i charakterystykę proponowanych rozwiązań dydaktycznych.
Data wydania 2020-09-21
Status Nowość
Autor Zofia Okraj
Wydawca Difin
Format 16x23
Rok wydania 2019
Wydanie 1
Oprawa Miękka
Stron 550
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci