• Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

79.90
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu do 5 dni roboczych
Cena przesyłki 6.99
Odbiór osobisty 0
Paczka w Ruchu 6.99
Paczkomaty InPost 9.99
Kurier Inpost 14.9
Kurier Inpost pobranie 18.9
Dostępność Mało
ISBN 978-83-208-2353-0

Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
Data wydania 2020-05-27
Status Nowość
Autor Opracowanie Zbiorowe
Wydawca PWE
Format 16,1x23,7
Rok wydania 2019
Wydanie 1
Oprawa Miękka
Stron 428
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci